O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 16 lutego 2011

Król kielichów

Cechy charakteru prezentowane przez króla kielichów:
a) w położeniu prostym: fantazja, kreatywność, bogata wyobraźnia, ambicja, duchowość, uzdolnienia artystyczne, wrażliwość, czułość, uczuciowość, sensytywność, empatia, miłość kosmiczna, współczucie.
b) w położeniu odwróconym: brak skrupułów, nieuczciwość, brak wrażliwości, gniew, manipulowanie innymi, wykorzystywanie emocji, fałsz, twardość, nieopanowane emocje, upór, nerwowość.
Król kielichów oznacza życzliwie usposobionego specjalistę o ustalonej pozycji, mądrego doradcę, twórczą dojrzałą wyobraźnię, osobę promieniującą ciepłem i życzliwością, dystans w stosunku do siebie i swoich spraw, osobę o wysokim poziomie rozwoju duchowego, umiejętność wczucia się w sytuację drugiego człowieka, zdolności artystyczne, zdolności paranormalne, poparcie wpływowego mężczyzny, osobę o bogatej wyobraźni, humanitaryzm, działalność charytatywną, panowanie nad swoimi emocjami, analizowanie własnych uczuć, harmonię w związkach.

Brak komentarzy: