O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 21 listopada 2011

Tarot a astrologia

Proponuję system przyporządkowania Wielkich Arkanów i astrologii. Opracowałam go wspólnie z moimi rosyjskimi przyjaciółmi astrologami. Nie będę się upierać, że jest on lepszy od starych systemów, ale na pewno doskonale pasuje do Portretu i jest dostosowany do współczesnych realiów, podczas gdy inne przyporządkowania są stare i pochodzą z XVII i XVIII wieku.

XXII – Baran,
I – Bliźnięta,
II – Księżyc,
III – Byk,
IV – Mars,
V – Saturn,
VI – Wenus,
VII – Uran,
VIII – Waga,
IX – Koziorożec,
X – Skorpion,
XI – Słońce,
XII – Neptun,
XIII – Pluton,
XIV – Panna,
XV – Ryby,
XVI – Strzelec,
XVII – Merkury,
XVIII – Rak,
XIX – Lew,
XX – Jowisz,
XXI – Wodnik,

Brak komentarzy: