O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 13 czerwca 2012

Cesarzowa


Inne nazwy: Gospodyni, Władczyni, Córa Wszechmocy.
Nazwa w innych językach: ĽImperatice, ĽImpératrice, The Empress, Die Fruchtbarkeit.
Odpowiedniki astrologiczne: Byk .
Znaczenie kabalistyczne: potrzeba uwielbienia.
Znaczenie okultystyczne: biorąca dłoń.
Znaczenie fizyczne: odrodzenie.
Postać historyczna: królowa Wiktoria.
Miejsca: duże skupiska ludzi, pałace królewskie, wszelkie festiwale i inne imprezy o tym charakterze.
Typ osoby w położeniu prostym: matka, starsza siostra, żona; osoba władcza, wpływowa, ale życzliwa i pomocna, kobieta na stanowisku.
Typ osoby w położeniu odwróconym: kobieta negatywnie wpływająca na naszą psychikę, próbująca dominować, źle wykorzystująca swoją władzę, dążąca do zdobycia władzy.
Znaczenie psychologiczne: powinieneś dokładnie uświadamiać sobie wszystko, co jest związane z Twoimi działaniami. Możliwe, że mocno zmęczyły Cię wszelkie sprawy związane z codziennym życiem, że pragniesz zmiany lub choćby dodatkowej inspiracji, ale nie wprowadzisz zmian, nie podejmując działań. Lecz najpierw, nim dokonasz zmian spytaj się siebie: czego pragnę?, czy do tej pory nie dokonywałem działań wymuszonych, niezgodnych z moimi pragnieniami?, czy nie stłumiłem w sobie twórczego pierwiastka? i czy panuję nad swoim życiem? Trzeba zaakceptować samego siebie i uwierzyć, że wszystko, co potrzebne jest do bycia szczęśliwym tu, na Ziemi otrzymałeś już przy narodzinach, a teraz trzeba to tylko wykorzystać. O nic nie trzeba walczyć, bądź jak Cesarzowa, w spokojnej pozie przyjmuj to, co przynosi Ci los.

Brak komentarzy: