O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

piątek, 19 września 2014

Adopcje psów

Wiem, że wśród Czytelników mego bloga jest wielu miłośników zwierząt. Być może niektórzy z Was zastanawiają się nad tym, czy nie podzielić swego życia z czterołapym Przyjacielem. W takim wypadku namawiam Państwa do zastanowienia się nad adopcją psa. Ma ona wiele zalet, a największą jest to, że tym samym uratujcie czyjeś ŻYCIE. Wdzięczność adopcyjnego zwierzęcia jest bezgraniczna. Wiem coś o tym, bo odprawie 2 lat dzielę swoje życie z adopcyjną ALĄ, sunią doga niemieckiego. Przywiozłam do domu zagłodzone, wychudzone i wylęknione stworzenie. Dziś jest naszą cudną, piękną i mądrą Księżniczką:


Jeśli chcielibyście Państwo dowiedzieć się więcej o tym, co robimy i jakie dogi czekają obecnie na swoje własne Domki, zajrzyjcie proszę na facebook i polubcie nasz profil:

https://www.facebook.com/pages/Stowarzyszenie-Dogi-Adopcje/133836966672028?fref=ts

Wasze wsparcie i to niekoniecznie finansowe jest dla nas bardzo potrzebne. Doda nam sił w naszej, czasami bardzo smutnej, działalności.

1 komentarz:

Tolerancyjny pisze...

Droga Pani Alu.

Doceniam Państwa trud i poświęcenie dla ratowania porzuconych i chorych Piesków. Być może moja wrażliwość nie jest tak duża jak Państwa, ale staram się wspomagać Fundację duchowo i finansowo w miarę moich skromnych możliwości.

Przekonałem się, że nasza wrażliwość jest w dużej mierze uzależniona od własnych przeżyć, w tym konkretnym wypadku, od obcowania z Pieskiem. Nasi Mniejsi Bracia obdarowują nas bezwarunkową miłością, która trwa od pierwszego kontaktu aż do śmierci. Odejście naszego najwierniejszego Przyjaciela jest ogromnym przeżyciem, o czym przekonałem się kilka dni temu, kiedy niespodziewania odeszła Madzi Cherry - Cavalierka.

Tylko prostak, pozbawiony ludziach uczuć potrafi zwierzętom wyrządzić krzywdę, ale na szczęście takie osoby jak Pani naprawiają ten Świat - ratując skrzywdzone Pieski.

Pozdrawiam serdecznie.

Dziękuję za cykl postów traktujących o drzewach i krzewach, którymi uzupełniam swoją wiedzę ezoteryczną.