O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Kokoryczka

Kokoryczka, zarówno leśna, jak i ogrodowa ma wiele cennych właściwości:


Zastosowanie magiczne:
1. Przysięga złożona na tę roślinę ma niezwykłą moc i nie można jej złamać.
2. Cztery kawałki korzenia położone w każdej ¼ domu zapewniają wysoki poziom ochrony psychoenergetycznej.
3. Kokoryczkę można wykorzystywać we wszelkich rytuałach ochronnych oraz podczas egzorcyzmów.
4. Nalewką z tej rośliny spryskuje się pomieszczenia w celu ich oczyszczenia i ochrony.
5. Kokoryczka pomaga odzyskać to, co zostało utracone (zgubione, ukradzione). W tym celu bierzemy całą łodyżkę (świeżą lub ususzoną) i mówimy:
Kokoryczko, mądre ziele!
Przywróć to, co utraciłem,
a co było moje.
6. Ziele to można też spalać w rytuałach dziękczynnych.
Zastosowanie medyczne:
1. Kokoryczka ma właściwości:
– obkurczające,
– obniżające gorączkę,
– przeciwzapalne,
– przeciwbólowe,
– przeciwkrwotoczne;
– dezynfekcyjne,
– moczopędne,
– przeciwcukrzycowe.
2. Stosuje się przy:
– reumatyzmie,
– kamicy moczowej,
– kaszlu,
– hemoroidach,
– podagrze,
– cukrzycy.
3. Zewnętrznie stosuje się korzeń:
– w chorobach skóry,
– na źle gojące się rany,
– przy stłuczeniach,
– w świerzbie,

– przy reumatyzmie.

Brak komentarzy: