O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

czwartek, 5 stycznia 2012

Afirmacje

Skuteczną metodą obrony przed negatywnymi energiami są afirmacje. Najkrócej mówiąc afirmowanie polega na tym, iż negatywną myśl, przekonanie czy pogląd zastępujemy pozytywną, znacznie zwielokrotnioną. Najlepsze rezultaty daje wielokrotne pisanie w odpowiedniej formie afirmacji. Nieco wolniej działają afirmacje wypowiadanie ustnie. Załóżmy, że prześladuje Cię taka myśl: „Coś mi grozi” lub „Nie jestem bezpieczny”. Należy zastąpić ją stwierdzeniem: „Ja (wstaw swoje imię) zawsze i wszędzie jestem bezpieczny (a)” i zapisz ją w specjalnym zeszycie 10 razy. Powtarzaj tę czynność codziennie co najmniej przez miesiąc. Po tym czasie uważnie obserwuj siebie i jeśli tylko przyłapiesz się na negatywnej myśli, sięgnij po zeszyt i ponownie 10 razy zapisz afirmację. Przy układaniu tekstów pamiętaj, że nasza podświadomość nie przyjmuje do wiadomości partykuły „nie”, dlatego należy unikać stwierdzeń z jej użyciem, na przykład „Nic mi nie grozi” albo „Nie jestem narażony na niebezpieczeństwa”, gdyż dla Twojej podświadomości tekst będzie brzmiał niezrozumiałe lub wręcz negatywnie i nie przyniesie zamierzonego skutku.
Afirmacje chroniące przed złym okiem.
„Wszyscy patrzą na mnie (wstaw swoje imię) życzliwie.”
„Siły Wyższe chronią mnie (wstaw swoje imię) przed złym okiem.”
„Ja (wstaw swoje imię) odpycham od siebie złe spojrzenia.”
Afirmacje chroniące przed wampiryzmem energetycznym.
„Moja energia służy tylko mi (wstaw swoje imię) i dobru ogólnemu.”
„W pełni kontroluję moją energię życiową.”
„Siły Wyższe chronią mnie (wstaw swoje imię) przed wampirami energetycznymi.”
Afirmacje chroniące przed przekleństwami pospolitymi.
„Docierają do mnie (wstaw swoje imię) tylko dobre słowa.”
„Złe słowa nie mają do mnie (wstaw swoje imię) dostępu.”
„Siły Wyższe chronią mnie (wstaw swoje imię) przed przekleństwami.”
Afirmacje chroniące przed czarnymi myślami.
„Wszystkie moje myśli są pozytywne.”
„Ja (wstaw swoje imię) zawsze myślę konstruktywnie.”
„Siły Wyższe chronią mnie (wstaw swoje imię) przed czarnymi myślami.”
Afirmacje chroniące ogólnie przed agresją energetyczną.
„Przyciągam do siebie tylko dobrych i życzliwych ludzi.”
„Przyciągam do siebie tylko dobro.”
„Ja (wstaw swoje imię) zawsze jestem bezpieczny (a), gdyż chronią mnie Siły Wyższe.”
Oczywiście, znając zasadę tworzenia afirmacji możesz je Czytelniku tworzyć sam, zgodnie ze swoimi potrzebami. 

Brak komentarzy: