O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

wtorek, 22 maja 2012

Azorek

SZUKAM DOBREGO DOMU
     NA RESZTĘ MOJEGO ŻYCIA...

Nazywam się AZOR.
Miałem kiedyś dom, ale poprzedni właściciele oddali mnie do schroniska gdy miałem 7 lat.
Mówili, że jestem już za stary i wzięli sobie nowego szczeniaczka (pewnie też go już niedługo oddadzą do schroniska).
TERAZ MAM 11 LAT, ALE DOBRZE SIĘ TRZYMAM,
JESTEM WESOŁY,RADOSNY, LUBIĘ DZIECI I SPACERY. MOŻE Z „TWARZY” TEGO NIE WIDAĆ, ALE JESTEM NIEDUŻYM MIESZAŃCEM BOKSERA.
OD 4 DŁUGICH LAT NASŁUCHUJĘ CZY KTOŚ PODEJDZIE DO MOJEGO BOKSU I WEŹMIE DO DOMU... (aż mi się uszy naciągnęły, widzisz?) 

        CHCESZ WIEDZIEĆ O MNIE WIĘCEJ?
                                   ZADZWOŃ:          
    
   603 660 755  lub  781 081 513

Brak komentarzy: