O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 16 maja 2012

Portret Partnerski

W dniach 02-03.06.2012 będę prowadziła kurs: Tarot - Portret Partnerski. Jest to chyba najbardziej nurtujący ludzi problem: czy dane relacje będą się układać pomyślnie?, czy on/ona mnie kocha?, dlaczego nam się nie układa?, czy współpraca z daną osobą będzie korzystna?, czy warto kontynuować dany związek? dlaczego moje relacje z matką (ojcem, dzieckiem, mężem, partnerem itp.) są takie trudne?, czemu mój szef mnie nie lubi?
Na te pytania i wiele innych odpowiedzi można uzyskać na kursie. Jeśli więc ktoś jest nimi zainteresowany - zapraszam. Pozostało 6 wolnych miejsc. Szczegóły pod linikiem: http://as2.pl/tarot-poznaj-zrozum-innych-portret-partnerski-n-265.html
Z majowymi serdecznościami:

Brak komentarzy: