O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 28 listopada 2011

Mistrzowie

Z dumą informuję, że wczoraj po raz pierwszy w Polsce zakończył się Mistrzowski kurs run. Na stopień mistrza-runologa zainicjowałam 7 osób. Jestem z tego powodu dumna i szczęśliwa! W końcu się udało! Do tej pory miałam zaincjowanych Mistrzów w Rosji i na Ukrainie. Bałam się, że nie uda mi się tego dokonać w Polsce, ale... Udało się. Dziewczyny Kochane, moje Mistrzynie, dziękuję Wami i gratuluję. Dzięki Wam prastara wiedza runiczna nie zaginie w Polsce. Jestem pełna podziwu dla Waszej wiedzy i intuicji runicznej. Powodzenia!!!

1 komentarz:

Renata pisze...

Allo, tylko proszę, zamieść w swych planach i kurs na I stopień znajomości Run ponownie. Cierpliwie czekam i pozdrawiam! Renata