O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 27 lutego 2012

Magiczne kalendarium

Wiem, że niektórzy Czytelnicy mego bloga czekali na ukazanie się tej książki, więc z przyjemnością informuję, że jest już do nabycia "Magiczne kalendarium": http://as2.pl/magiczne-kalendarium-alla-alicja-chrzanowska-p-2811.html
Ta książka nie jest kalendarzem, ale sposobem na pozytywne i mądre zorganizowanie swego życia. Kalendarium nie jest związane z żadnym rokiem i korzystać można z niego w dowolnym momencie. Tu dzień po dniu, niezależnie od roku, podane są wskazówki, jakim sprawom dany dzień sprzyja, a dla jakich jest niekorzystny. Opowiada, kiedy warto zrobić rytuał na ochronę, oczyszczenie czy wzmocnienie jakiejś sfery życia. Sugeruje jakie potrawy warto w danym sezonie jeść, żeby wzmocnić swój organizm, kiedy zbierać zioła lecznicze, a kiedy robić z nich nalewki. Informuje w jakich dniach negatywne energie są bardzo silne, by można się było przed nimi odpowiednio chronić. Ostrzega przed niekorzystnym dniami na wyjazd czy podróż. Sugeruje, kiedy lepiej poświęcić czas domowi, a kiedy sprawom zawodowym czy społecznym. Czytelnik znajdzie tu w zasadzie wszystkie wiadomości umożliwiające spokojne, harmonijne, bezpieczne, zdrowe i dostatnie życie.

1 komentarz:

Tolerancyjny pisze...

Droga Pani Alu.

Niedawno odebrałem przesyłkę z książkami, które zamawiałem w Studiu Astropsychologii w Białegostoku, a tu następna bardzo miła niespodzianka. Czekałem na tą książkę. Bardzo dziękuję.

Pozdrawiam serdecznie.

Edward Z. z Wałbrzycha