O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 12 marca 2012

Kurs Magiczne zioła

Podczas tego weekendu odbył się kurs "Magiczne zioła poleskich znachorek". Było to dla mnie prawdziwe święto i okazja, by choć na te dwa dni pogrążyć się w cudownym świecie Natury. A wszystko dzięki temu, że przyjechały na kurs wspaniałe osoby, chłonne wiedzy i otwarte na nią. Praca z Wami Dziewczyny była prawdziwą przyjemnością i nie ukrywam, że liczę na ciąg dalszy. Trochę tylko się niepokoję, czy odpowiedziałam na wszystkie Wasze pytania... Same już wiecie, jak rozległa i obszerna jest to wiedza. Bardzo Wam dziękuję i za obecność, i za zainteresowanie, i za pytania, bo to one potwierdzały, że to, co chcę Wam przekazać, trafia w dobre ręce. I... mam nadzieję, do zobaczenia we wrześniu...

Brak komentarzy: