O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 22 grudnia 2010

As buław

Stęskniłam się już za moim ukochanym Tarotem, więc dziś do niego powracam kilkoma zdaniami na temat asa buław:


To karta początków, do których człowiek zabiera się z ogromną energią. Z Kosmosu napływa do niego potężny impuls energii, który należy wykorzystać, ponieważ gromadzony w środku może doprowadzić do niszczącego wybuchu. As buław nie boi się niczego, jest przekonany, że wszystkiemu da radę, wszystkiemu podoła i pokona każdą przeszkodę. Warto wykorzystać tak potężny przypływ energii i pod jego wpływem rozpocząć jakieś nowe przedsiewzięcie lub szybko dokończyć stare. As buław sprzyja wszelkim początkom i powstawaniu nowego, jest więc też dobrym sygnałem zachęcającym do poczęcia dziecka, otwarcia nowego biznesu, podjęcia aktywnych działań na rzeczy rodziny czy szerzej rozumianego otoczenia.
As buław to pełnia życia w jego najbardziej aktywnym wymiarze!!!
Oczywiście, kiedy jest odwrócony wszystko wygląda dokładnie odwrotnie.

Brak komentarzy: