O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Wyrd

Ostatnią runą futharku kalsycznego jest wyrd:


Jak widać na załączonej karcie jest to runa pusta, to znaczy nie ma wyobrażenia graficznego. Runa wyrd to znak woli Bożej. Jeśli wypadnie ona w rozkładzie wróżebnym, oznacza, że należy spokojnie poddać się losowi, gdyż i tak nie można w żaden sposób wpłynąć na sytuację.
Runy tej nie wykorzystuje się w magii runicznej. Można ją za to medytować, jeśli chce się uzyskać odpowiedzi na następujące pytania:
– jakie są moje zobowiązania karmiczne?
– czy umiem się godzić z wolą Boga?
– czy odpracowuję swoje zobowiązania karmiczne?
– czy umiem godzić się z Siłą Wyższą?
– jaki jest mój stosunek do Boga?
– czy wierzę w fatum?
– czy pamiętam o tym, ż jestem Bożym dzieckiem?

Brak komentarzy: