O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Szóstka denarów

Jest osiągniętym już sukcesem materialnym, który najradośniej przeżywa w otoczeniu rodziny i bliskich osób. Nie lubi obnosić się z nim na zewnątrz, nie jest konieczny dla niej publiczny aplauz, o wiele bardziej zależy jej na tym, by to, co osiągnięła zostało docenione przez najbliższe osoby. Pieniądze, które towarzyszą jej sukcesowi bardzo chętnie lokuje w nieruchomościach, domach. Uwielbia upiększać mieszkanie i urządzać je, a robi to z wyjątkowym gustem i smakiem. Dąży do harmonii i piękna w świecie materii. Towarzyszy matkom, które z gustem ubierają swoje małe dzieci, przy tym nie zapominając o sobie. Znajdziesz ją wśród ludzi jedzących wykwintną kolację, na przyjęciu rodzinnym i wśród osób spędzających wakacje w eleganckiej wiejskiej posiadłości. Chętnie realizuje się w każdym rodzinnym przedsięwzięciu i biznesie, o ile jest on prowadzony zgodnie, bez zgubnej tendencji do walki o władzę i z odpowiednim podziałem obowiązków. Daje szansę ekspansji w świecie materialnym, ale bywa też tendencyjna i podporządkowuje życie rodzinne biznesowi i interesom.  

Brak komentarzy: