O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

piątek, 21 stycznia 2011

As kielichów

As kielichów sprawia, że człowiek, który do tej pory tylko istniał, teraz zaczyna czuć. Jest początkiem każdej emocji, która istnieje w człowieku. Umie kochać, współczuć, ale i nienawidzić oraz mścić się. Towarzyszy pierwszej miłości, jest obecny przy początku każdego uczucia, jakie się rodzi w człowieku. Pragnie, pożąda i chce. Często jest jeszcze dziecinny i zachowuje się jak dziecko, które marzy o tym, by zdobyć upragnioną zabawkę. Nie potrafi hamować swoich pragnień i dąży do tego, by natychmiast zdobyć to, czego pragnie. To as kielichów jest pierwszym twórczym impulsem każdego artysty, pomysłem na dzieło sztuki. Pragnie być wyrażony w uczuciach i emocjach. Jest spontaniczny i nie znoszę ograniczeń. Cierpi, gdy miłość jest nieodwzajemniona, kiedy ktoś ogranicza jego twórcze działania. Skłania zarówno do śmiechu, jak i płaczu. Jest mu źle, gdy nie może wyrazić uczuć, które go przepełniają. Umie współczuć i współodczuwać, a kiedy ogarniają go jakiekolwiek wątpliwości, słucha swojej intuicji i postępuje zgodnie z jej wskazówkami. Pojawia się po to, żeby człowiek czuł, kochał, przeżywał, aby wypełnić ludzkie życie emocjami. Dzieje się tak, kiedy as kielichów leży w pozycji prostej. 

Brak komentarzy: