O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

niedziela, 23 stycznia 2011

Dwójka kielichów

Dwójka kielichów jest silna poprzez swoją dwoistość, lubi działać w parze i tam ją najłatwiej odnaleźć, wszędzie, gdzie jest dwoje połączonych uczuciem jestem i ona, niezależnie czy będzie to dwoje zakochanych, para małżeńska, która przeżyła ze sobą czterdzieści lat, czy też matka z dzieckiem lub dwoje przyjaciół. Doskonale umie zrozumieć i uwzględnić potrzeby drugiego człowieka i chętnie pomaga w ich zaspokojeniu. Czuje się doskonale wśród ludzi połączonych serdeczną przyjaźnią, głęboką miłością, a nawet zgodnością interesów. Nie jest tak spontaniczna, jak as kielichów, ale za to znacznie trwalsza i stała w swoich upodobaniach. Wnosi poczucie bezpieczeństwa w każdy związek, stabilizuje go i czyni trwałym, ale ma też drugą stronę medalu – bywa zaborcza i zachłanna, nie lubi dzielić się uczuciami z innymi. To co ma, pragnie zachować tylko dla siebie, często jest przewrażliwiona i łatwo zranić jej uczucia, a wtedy wszystkie emocje wybuchają ze zdwojoną siłą i trudno jest nad nimi zapanować. Wtedy może być nawet fałszywa i dwulicowa, a uspokoić ją może wyłącznie zaspokojenie jej potrzeb. Taka jest dwójka kielichów w pozycji prostej. 

Brak komentarzy: