O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 12 stycznia 2011

Giermek buław

Karty dworskie zawsze najbardziej mnie interesowały w aspekcie określania cech charakteru danej jednostki. Zarówno tradycja, jak i moje doświadczenie mówią, że giermek buław wskazuje na takie zalety i wady:
a) w położeniu prostym: entuzjazm, idealizm, uduchowienie, pragnienie niezależności, roztropność, szczerość, prawdomówność, żywiołowość, poczucie sprawiedliwości, tolerancja, zamiłowanie do podróży.
b) w położeniu odwróconym: samozadowolenie, subiektywizm, zarozumiałość, uleganie namiętnościom, nadpobudliwość, rozrzutność, hipokryzja, fałsz, znudzenie, pasywność, brak tolerancji, sybarytyzm. 
Poza tym wskazuje pomoc ze strony osoby młodej lub młodo wyglądającej, nieoczekiwane wiadomości, które sprawia radość, miłą niespodziankę, entuzjazm młodości, poczucie humoru, dar opowiadania dowcipów, zawarcie znajomości z niezwykłym człowiekiem, zmianę nawyków i upodobań, dobre porozumienie z dziećmi i nastolatkami, osobę młodą duchem, bycie na „topie”, utrzymywanie stałego kontaktu z bliskimi osobami przebywającymi w „oddaleniu”, młodszego przyjaciela, uparte dobijanie się tego, co się słusznie należy, podróże dla przyjemności, kontakty z obcokrajowcami. Oczywiście, jeśli leży w pozycji prostej. 

Brak komentarzy: