O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Trójka kielichów

Trójka kielichów kontynuuje wszystko, co rozpoczęły jej poprzedniczki i przynosi obfitość uczuć, radość i entuzjazm. Jej domeną są wszystkie uczucia pozytywne, wzmacnia chęć życia oraz witalność. Obce jest jej jakiekolwiek skąpstwo, nie lubi niczego odkładać na potem zarówno w sensie materialnym, jak i emocjonalnym. Jeśli kocha, to okazuje to od razu, a jeśli nienawidzi, to też nie będzie tego ukrywać. Ma skłonność do ekstremalnych sytuacji i uwielbia wszystko przeżywać jak najintensywniej. Ma najwięcej do powiedzenia w sferze artystycznej. Jest jednocześnie pomysłem, realizacją i końcowym rezultatem każdego dzieła. Nie lubi żadnych ograniczeń ani w sensie materialnym, ani w znaczeniu mentalnym. Umie we wspaniały sposób mówić o uczuciach, dlatego odnaleźć ją można we wszystkich lirykach i opowieściach o miłości, co prawda czasami inspiruje do melodramatów i tragedii, ale takie właśnie są ludzkie emocje – różnorodne, a trójka kielichów uwielbia ową różnorodność. Walczy z monotonią w związkach i zachęca do wprowadzania urozmaiceń. Zawsze bywa oryginalna, choć może też posunąć się do ekstrawagancji. Taka jest trójka kielichów w pozycji prostej.

Brak komentarzy: