O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

czwartek, 15 września 2011

Sygnifikator

Dość często na kursach spotykam się z pytaniem czym jest sygnifikator? Wydawałoby się, że wszyscy wiedzą, a jednak tak nie jest, a nawet jeśli ktoś wie, to warto poznać szczegóły. Sygnifikator jest to karta, która symbolizuje osobę pytającą lub problem z jakim przyszła do tarocisty. Metod jego wyboru jest kilka. Dwie są bardzo popularne. Pierwsza z nich polega na wylosowaniu trzech kart, następnie odkryciu ich, obejrzeniu i wybraniu tej, która podoba się najbardziej (wszystko to robi osoba pytająca). Ta karta oznacza osobę pytającą, a tarocista dzięki niej będzie mógł się już czegoś dowiedzieć o jej osobowości, na przykład na pewnym seansie zostały wylosowane takie karty: Mag, Księżyc i Głupiec, wybraną kartą okazała się ta ostatnia. Dzięki temu dowiedziałam się, że mój klient stoi na rozdrożu, pojawiają się przed nim nowe możliwości, które przyniosą zmiany w jego życiu, ale on się ich obawia, gdyż nie wie, jak ma sobie z nimi poradzić.
Drugi sposób nawiązuje do astrologii i wymaga znajomości znaku Zodiaku klienta. I tak poszczególne figury z Małych Arkanów odpowiadają konkretnemu znakowi:
Baran
Królowa Buław,
Byk
Rycerz Denarów,
Bliźnięta   -
Giermek Mieczy,
Rak
Królowa Kielichów,
Lew         -
Rycerz Buław,
Panna
Giermek Denarów,
Waga       -
Królowa Mieczy,
Skorpion   -
Rycerz Kielichów,
Strzelec     -
Giermek Buław,
Koziorożec -
Królowa Denarów,
Wodnik
Rycerz Mieczy,
Ryby
Giermek Kielichów.

Można też losować w ciemno sygnifikator wśród kart Wielkich Arkanów. Nie musisz trzymać się wyłącznie jednej metody, Twoja intuicja podpowie Ci, co zastosować w danym momencie i w odniesieniu do konkretnego klienta. Kartę symbolizującą klienta najczęściej kładzie się w centrum wybranego układu.

Brak komentarzy: