O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 26 września 2011

Tarot w biznesie

Wczoraj i w sobotę prowadziłam kurs Tarot w biznesie. Widocznie w Polsce nikt nie ma problemów finansowych i biznesowych, bo liczba uczestników była bardzo kameralna, ale dzięki temu można było przekształcić w indywidualne konsultacje i każdy z uczestników mógł zadać pytanie i otrzymać na nie szczegółową odpowiedź. Z przyjemnością analizowałam nawet bardzo duże rozkłady jak np. "Trapez Saturna" czy "Rozwój firmy". Zaawansowany poziom uczestniczek kursu zmusił mnie do intensywnej pracy, co bardzo lubię i za co dziękuję. Jestem też bardzo wdzięczna za analizę rozkładu na sytuację mojej firmy - wiele mi dała.
Ogromnie wzruszyły mnie datki rzeczowe i finansowe na pomocy dla moich ukochanych dogów. Dziewczyny zapełniły skarbonkę dla Bigusia, będzie za co rehabilitować chłopaka i przywiozły wielkie kartony darów na bazarki. Pani Małgosiu, Lidziu, Pani Agnieszko, Renatko, pani Ilonko, Uleńko! Bardzo Wam dziękuję!
Lubię kameralne kursy, bo wtedy mogę pracować z każdym uczestnikiem indywidualnie. Mam nadzieję, że i Wy Kochane Dziewczyny jesteście zadowolone.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pani Alicjo,
Bardzo, bardzo Pani dziękuję. Owszem, kurs był kameralny, ale jakże magiczny. "Rozstąpiło się morze...wiedzy" dla nas.
Ujmując rzecz żartem: było kameralnie, ponieważ nieliczni mogą "udźwignąć tajemny miecz".

Przesyłam pozdrowienia, do których dołącza się Lidia

Ilona

Anonimowy pisze...

Droga Alicjo,
Bardzo prosze o zorganizowanie kursu ,,Tarot a zdrowie''.
pozdrawiam
Adela M.S.