O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

czwartek, 27 października 2011

Tarot a kolory

W symbolice i to nie tylko Tarota bardzo ważne są analogie, dlatego postanowiłam opisać je zaczynając od kolorów:
XXII – amarantowy,
I – żółty, cytrynowy,
II – zielony, seledynowy,
III – fiołkowy, liliowy,
IV – bordowy, purpurowy,
V – szary, siwy
VI – różowy, koralowy,
VII – fioletowy, szafirowy
VIII – niebieski, turkusowy,
IX – popielaty,
X – granatowy, ciemnożółty,
XI – ecru, malinowy,
XII – morski, lazurowy,
XIII – czarny, biały,
XIV – brązowy, beżowy, czekoladowy,
XV – czerwony,
XVI – grafitowy,
XVII – błękitny, jasnoniebieski,
XVIII – srebrny, ciemnoniebieski,
XIX – złoty, rudy,
XX – pomarańczowy, piaskowy
XXI – indygo, opalizujący,

Buławy - czerwony, amarantowy, bordowy, purpurowy, różowy, pomarańczowy, rudy.
Kielichy - wszelkie odcienie wody, morski, lazurowy, niebieski.
Miecze - biały, żółty, indygo, błękitny, wszelkie mieniące się i błyszczące.
Denary - brązowy, beżowy, piaskowy, zielony, czarny.

Brak komentarzy: