O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 24 października 2011

Tarot of the Mystic Spiral

Na twórcze wypowiedzi nie mam jeszcze sił, ale stęskniłam się za Wami, moi Drodzy Czytelnicy, więc dziś tylko skromnie pozwolę sobie zwrócić uwagę na nową talię Tarota włoskiej firmy Lo Scarabeo.
Talia nazywa się Tarot of the Mystic Spiral. To ttajemnicza, otoczona aurą mistycyzmu talia. Nie bez znaczenia jest też sposób pokazywania symboli na poszczególnych kartach, które są wyjątkowo czytelne i przemawiają do każdego. Idealnie sprawdza się w prognozie przyszłości, pytaniach karmicznych i problemach psychologicznych. Polecam zarówno dla zaawansowanych, jak i początkujących tarocistów. A oto kilka przykładowych kart z tej talii:



3 komentarze:

Tolerancyjny pisze...

Droga Pani Alicjo.

Talia niezwykła.
Pozostaje tylko niewiadoma, co jakości kart.

Mam piękną talię Tarota - Victorian Romantic, wyprodukowaną w Czechach, ale jakość pozostawia wiele do życzenia.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Pani szybkiego powrotu do zdrowia.

Edward Z. z Wałbrzycha

Alla Chrzanowska pisze...

Panie Edwardzie! Dlatego polecam talie włoskiej firmy Lo Scarabeo, że jestem pewna ich dobrej jakości. Od lat pracuję z taliami tej firmy i czasami zdarza się, że pudełko zostaje zniszczone, ale karty pozostają bez zarzutu. Zależy to od grubości kartonu, na której zostały wydrukowae i wartsw powłoki laminującej. Owszem, to podnosi ich cenę, bo wzrasta koszt produkcji, ale warto wydać więcej i mieć pewność, że talia po paru miesiącach nie rozwartwi się.

Anonimowy pisze...

Panie Edwardzie! Tak to prawda,firma Lo Scarabeo produkuje karty wysokiej jakosci, posiadam kilka talii kart tej firmy i jestem bardzo zadowolona, moge tylko polecic.
Pozdrawiam Jolanta.B.