O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

czwartek, 15 grudnia 2011

Dożynka Hanusia

Tydzień temu pisałam o przejętej z pseudohodowli sunieczce doga niemieckiego. Dziewuszka otrzymała na imię Hanusia. Jest kochana. Pomimo traumatycznych przeżyć, ufa ludziom i garnie się do nich. Dziwne, prawda? Ale takie są dogi. To rasa, która tak bardzo potrzebuje człowieka, jak żadna inna. Kiedyś te psy żyły wyłącznie w pałacach, na dworach, w apartamentach. I tak do dziś jest na Zachodzie. Komunizm sprowadził je pod strzechy. Cóż jeden z wielu "błędów i wypaczeń".
Hanusia nie umie nic - prosić na dwór za potrzebą, chodzić na smyczy, jeść z miseczki, bawić się piłeczką czy inną psią zabawką. Ale to nic, tego się nauczy, bo jest, jak to dog, wyjątkowo bystra. To co mnie martwi, to jej tragiczne wychudzenie (Hanuleczka waży 19 kg, gdy powinna - 50 kg) i podejrzany guz w jamie brzusznej. Weterynarzom trudno było określić na USG, co to jest ze względu na jelita w tragicznym stanie. USG powtórzymy za 10 dni.
Prześlicznie dziękuję Wszystkim, którzy pomagają pomagać Hanusi i innym psiakom w tragicznej sytuacji, a przede wszystkim Małgosi T, Kasi L. Uli S.
Jeśli ktoś jeszcze chciałby i mógłby pomóc psiakom finansowo podaję numer konta mojej Fundacji, pod opieką której jest Hanusia:
Fundacja "Ratujemy Dogi"
Sosnowiec
KRS: 0000402255
nr konta bankowego:
47 1050 1360 1000 0023 5899 5872

Nie wszyscy mają możliwość wsparcia finansowego, ale chciałby pomóc. Potrzebne nam są koce, pościel, ręczniki. Oczywiście mogą być używane i już nie potrzebne w gospodarstwie domowym, byleby były całe i czyste (nie nadążamy z praniem). Chętnie też przyjmę inne niepotrzebne w domu rzeczy, szczególnie: książki, kosmetyki, naczynia kuchenne, biżuterię, drobiazgi i inne przedmioty. Wystawię je na bazarku na specjanym Forum Dogomania, a dochód ze sprzedaży przeznaczę na pomoc psom. Tu są linki do aktualnie prowadzonych przeze mnie bazarków: Kalendarz 2012 z dogami: http://www.dogomania.pl/threads/217841-Kalendarze-z-dogami.-Edycja-limitowana-do-31.12-lub-wyczerpania-F.-Ratujemy-dogi?p=18015989#post18015989
Zimowe rozrywki: http://www.dogomania.pl/threads/219486-Zimowe-rozrywki-książki-filmy-płyty-na-Biga-FGZ-18.12.
Ciepło, coraz cieplej: http://www.dogomania.pl/threads/219516-Ciepło-coraz-cieplej-choć-zima-szale-kapcie-majteczki-biżu.-na-FRD-do-21.12.?p=18203533#post18203533
Jeśli ktoś może nas czymś obdarować proszę przesyłkę kierować na adres wydawnictwa:
Ars Scripti-2
Alla Chrzanowska
ul. Jarzębinowa 18/62
15-793 Białystok
Mój telefon fundacyjny 881 169 888 - jednak bardzo proszę o korzystanie z tego telefonu jedynie w sprawach związnych z działalnością Fundacji.

Z góry serdecznie dziękuję razem z Hanusią:

Brak komentarzy: