O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

czwartek, 8 grudnia 2011

Złe oko

Złe oko jest tego rodzaju negatywnym działaniem energetycznym, z którym, niestety, spotykamy się najczęściej. Polega ono na tym, że ktoś popatrzy na nas, nasze dzieci, nasz stan posiadania z zazdrością i złośliwie, przewrotnie je pochwali. Złe oko może dotknąć dosłownie każdą dziedzinę życia i zaatakować w najmniej spodziewanym momencie. Sama nieraz się z tym zetknęłam i musiałam usuwać jego skutki. Najmocniej odczułam to jako młoda mama. Wiadomo, że każda matka jest zachwycona swoim dzieckiem, a moja mała córeczka była rzeczywiście zachwycającym maleństwem o złociście jasnych włoskach i ogromnych, błękitnych oczkach. Niczego więc nie podejrzewałam, kiedy na spacerze w parku zaczepiła mnie kobieta i powiedziała kilka słów zachwytu. Co więcej – ja jej nawet podziękowałam za miłe słowa, a po powrocie do domu rozpętało się dosłownie piekło. Moja córcia, spokojne i pogodne do tej pory dziecko, zanosiła się od płaczu, nie chciała jeść, nie mogła zasnąć, aż w końcu dostała drgawek. Natychmiast wezwany lekarz nie umiał niczego stwierdzić. Powiedział, że z medycznego punktu widzenia z dzieckiem jest wszystko w porządku. Wcale mnie to nie uspokoiło, gdyż widziałam, co dzieje się z moją maleńką. Na szczęście przyjechała zawiadomiona przeze mnie o sytuacji moja babcia. Rzuciła tylko okiem na zanoszącą się od płaczu małą i powiedziała:
– Ktoś popatrzył na nią złym okiem. Trzeba to z niej zdjąć – i zabrała się za odprawienie rytuału.
Byłam młodą osobą i z pewnym niedowierzaniem patrzyłam na działania babci, ale kiedy skończyła, a moja córcia nareszcie po czterech godzinach nieustannego płaczu się uspokoiła i spokojnie, z łagodnym uśmiechem na twarzyczce, zasnęła, zrozumiałam, że są siły, o których przeciętny człowiek nie ma pojęcia, ale to nie znaczy, że ich nie ma.
Poniżej opiszę różne sposoby usuwania skutków złego oka, ale jest też pewna prastara formułka, która tworzy ochronną tarczę i nie pozwala złemu oku dotrzeć do obiektu, na które zostało skierowane.

Ochronna formuła
Jeśli podejrzewasz lub czujesz, że ktoś chce spojrzeć na Ciebie (Twoje dziecko, dom, zwierzę itp.) złym okiem, popatrz na niego i w myślach lub szeptem wypowiedz następujące ochronne słowa mocy:
„Sól tobie w oczy,
a pomiotło w zęby.
Czego dla mnie życzysz,
niech do ciebie wróci.
Niech tak się stanie.”
To bardzo stara formuła i choć może ci się wydawać dziwna, jest wyjątkowo skuteczna, a w dodatku bezpieczna, to znaczy, jeśli ktoś, kto na Ciebie patrzy, nie ma złych zamiarów, to ona mu nie zaszkodzi, gdyż zawraca tylko to, co człowiek emanuje, z powrotem do niego.

Brak komentarzy: