O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

czwartek, 3 lutego 2011

Dziewiątka kielichów

Jest wszędzie tam, gdzie człowiek kieruje się wyższymi uczuciami, za nadrzędne uznając te trzy: miłość, wiarę, nadzieję. Towarzyszy tym wszystkim, którzy kierując się uczuciami pomagają ludziom, niosąc im pociechę, zrozumienie, wsparcie i pomoc. Jest silna wszechogarniającą kosmiczną miłością i ona pozwala jej kochać wszystkich bez wyjątku, bliskich i dalekich, podobnych do niej i całkowicie innych, szczęśliwych i nieszczęśliwych. Nie ogranicza się do swojej rodziny, ale przesłanie miłości i braterstwa niesie wszystkim, którzy tego potrzebują. Nie narzuca się ze swoimi uczuciami, ale też i nie musi czekać na prośbę o pomoc. Czuje, gdy ktoś jej potrzebuje, ale wstydzi się o nią poprosić. To ona stawiam pierwszy krok w kierunku drugiego człowieka, nie czekając na to, że on zrobi to jako pierwszy. Nigdy nie ocenia i nie wartościuje, nie kocha za coś, nie żąda i nie wymaga, lecz w sposób naturalny daje to, co ma do zaofiarowania i bierze to, co ktoś mi chce dać. Działa na wielu polach i płaszczyznach, ale zawsze kierują nią uczucia i bezinteresowna chęć służenia innym. Bywa jednak nadmiernie pobłażająca zarówno w stosunku do siebie, jak i do innych.     

Brak komentarzy: