O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 14 lutego 2011

Portret Cienia

W sobotę i niedzielę prowadziłam po raz pierwszy w Polsce kurs Portretu Cienia. I mam nadzieję, że jego Uczestnicy są choć w połowie tak zadowoleni jak ja. To cudowne uczucie - świadomość, że ma się tak wspaniałych, mądrych i rozwiniętych duchowo Uczniów. Wasza wiedza, Wasze umiejętności, Wasza chęć pracy to jest to, co zachęca mnie do dalszej pracy nad Portretem i propagowaniem go wśród ezoteryków. Swego czasu, zniechęcona tym, co dzieje się w polskiej ezoteryce wycofałam się z aktywnego w niej uczestnictwa, ukryłam się w moim azylu na poleskiej wsi i sądziłam, że przekazywanie mojej wiedzy innym nie ma sensu. Przekonaliście mnie, że nie miałam racji. Daliście siłę do dalszej pracy. BARDZO WAM DZIĘKUJĘ!!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Pani Alicjo,
jeszcze raz dziękuję za to, że dzieli się Pani z nami swoją wiedzą. I bardzo się cieszę, iż mogłam uczestniczyć w kursie, o którym Pani pisze.
Pozdrawiam serdecznie!
Małgosia