O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 28 lutego 2011

Siódemka mieczy

Towarzyszy przede wszystkim tym, którzy weszli na drogę poznania duchowego i w takim kierunku rozszerzają swoją wiedzę i umiejętności. Jest obecna w każdej afirmacji wypowiadanej z wiarą i zrozumieniem. Popiera rozwój wewnętrzny i przyczynia się do zrozumienia praw rządzących tak zwaną wiedzą hermetyczną. Jest czymś, co potocznie nazywane jest olśnieniem, zrozumieniem, które wypływa z wnętrza człowieka i opiera się na istocie sprawy. Odrzuca zbędne spekulacje, ponieważ wiele rzeczy przyjmuje na wiarę i nie musi mieć na nie żadnych dowodów naukowych, po prostu wie wewnętrznie, że faktycznie tak jest. Ci, którym obca jest droga duchowa, traktują jej wysiłki jako beznadziejne, ale wynika to z ich ignorancji i niezrozumienia spraw wyższych, dlatego nie zależy jej specjalnie na ich opinii, ważniejsze jest dla niej to, co ona myśli na dany temat. W związku z tym nie szuka popleczników, ale zdarza się jej mieć uczniów, którzy idą tą drogą, którą ona już przeszłam. Bywa jednak czasami bardzo ortodoksyjna i uważa, że droga, którą proponuje jest najlepszą z możliwych.  


Brak komentarzy: