O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 7 marca 2011

Giermek mieczy

Cechy charakteru prezentowane przez giermka mieczy:
a) w położeniu prostym: bystrość umysłu, pomysłowość, wdzięk, ciekawość, elastyczność, towarzyskość, kordialność, aktywność, zręczność, kontaktowość, uprzejmość, sztuka konwersacji, otwartość.
b) w położeniu odwróconym: rozkojarzenie, chwiejność, gadulstwo, nerwowość, potrzeba uznania, przekora, sarkazm, kpiarstwo, roztrzepanie, roztargnienie, łatwe wpadanie w gniew, brak wyczucia czasu.
Giermek mieczy oznacza odkrywanie czegoś nieznanego i fascynującego, zaproszenie na ciekawą imprezę, bujne życie towarzyskie, liczne kontakty i znajomości, przyjaciele, na pomoc których można liczyć, dyskrecję, zachowywanie cudzych zwierzeń dla siebie, zręczność w prowadzeniu rozmów, pomoc młodej i aktywnej osoby, ciekawe informacje, sukcesy w nauce dzieci, niespodziewane, dobre wiadomości, pisma urzędowe, uzdolnienia manualne, rozmowy związane z nowymi planami i zamierzeniami, zasięgnięcie opinii.  

1 komentarz:

Margott pisze...

Dobry wieczor!
Trafilam na Pani bloga (wiem, ze pisze sie "blog"- nazwa obca itd, ale brzydko "brzmi") calkiem przypadkiem i.........imie i nazwisko wprawilo mnie w oslupienie.....ale jaknajbardziej pozytywne:-) Znam Pania - Pani mnie nie...Mam kilkanascie Pani ksiazek, spotkalysmy sie kilka razy....wszystko, cokolwiek WTEDY uslyszalam (1994, 1995, 1998, 1999 r.) okazalo sie faktem....TERAZ. Moge to zamknac jednym slowem: Dziekuje.
Tymbardziej ucieszylam sie, widzac, ze pisze Pani w wirtualnej przestrzeni:-)
Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie i zycze wspanialego tygodnia!