O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

niedziela, 6 marca 2011

Kurs podstaw Portretu 05-06.03

Właśnie skończył się kurs podstaw Portretu. Był fantastyczny. Wspaniała grupa, cudowna atmosfera, wyjątkowi ludzie. Dawno tak sprawnie i tak przyjemnie mi się nie pracowało. Niby była to grupa poczatkująca, ale ... Oby każda taka była. Wszyscy uczestnicy, to osobowości ezoteryczne, z dużą wiedzą i wspaniałą intuicją. A jakie ciekawe Portrety? często bywa tak, że kurs podstawowy nudzi mnie (proszę wybaczyć szczerość). Tu nic takiego nie miało miejsca. Z dużym zainteresowaniem interrpetowałam każdy Portret i z fascynacją patrzyłam na jego właścicielkę czy właściciela.
Bardzo Wam dziękuję za zaufanie, za możliwość zajrzenia w Wasze piękne i mądre Dusze!

Brak komentarzy: