O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

niedziela, 31 lipca 2011

Tajemnice poleskich znachorek

Zapraszam na mój najbliższy kurs (13-15.08.2011) zielarki, znachorki, osoby zainteresowane zdjęciem uroku, usunięciem skutków złego oka i innego rodzaju agresji psychoenergetycznej. Uprzedzam, że kurs jest trudny, wymaga przynajmniej podstawowej wiedzy z zakresu pracy z energiami i ogólnej orientacji w wiedzy ezoterycznej. Oto szczegółowy program kursu:
1. Rodzaje agresji energetycznej
1.1. Złe oko
1.2. Wampiryzm energetyczny
1.3. Przekleństwa pospolite
1.4. Złe życzenia
1.5. Czarne myśli
1.6. Urok
1.7. Klątwa
2. Rytuały ochronne, czyli jak nie dopuścić do ataku energetycznego
2.1. Ochrona potęgą żywiołów
2.2. Rośliny ochronne
2.3. Kamienie ochronne
3. Rytuały oczyszczające, czyli jak usunąć działanie ataku energetycznego
3.1. Oczyszczenie siłą żywiołów
3.2. Inne rytuały oczyszczające
4. Odczynianie uroków
5. Zdejmowanie klątw


Zostało 4 miejsca - zapraszam

Brak komentarzy: