O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 10 sierpnia 2011

Rodzaje agresji psychoenergetycznej

Nie wszyscy wiedzą, jakie mamy rodzaje agresji psychoenergetcznej i jak one wpływają na człowieka. Dziś kilka słów na ten temat.
Rodzaj agresji psychoenergetycznej:
- klątwa,
- urok,
- złe oko
- wampiryzm energetyczny
- przekleństwa pospolite
- złe życzenia
- czarne myśli, choć te są już autoagresją psychoenergetyczną,
Energie są wokół nas czy w to wierzymy, czy nie. Jeśli chcemy zapewnić sobie szczęśliwe i spokojne życie, warto wiedzieć jak z nimi współdziałać dla swego dobra i jak chronić się przed ich negatywnym aspektem, a tego uczę na swoich kursach. Zebrane przez mnie rytuały i porady są bardzo stare, z pokolenia na pokolenie były przekazywane w mojej rodzinie, a część z nich zostało zebrane przeze mnie od poleskich zielarek i znachorek, tak zwanych „szeptuch”. Wszystkie zostały wypróbowane i sprawdzone, by można było bezpiecznie z nich korzystać.

Brak komentarzy: