O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 24 sierpnia 2011

Uroki wiejskiego życia

Pierwszych 10 lat życia przemieszkałam z dziadkami na poleskiej wsi. Kiedy byłam w IV klasie podstawówki mama zabrała mnie do miasta. Potem przez prawie 40 lat marzyłam o powrocie na wieś. Udało się! I już prawie 5 lat mieszkam znów na wsi w swoim wymarzonym domu "Pod Krzywym Modrzewiem", dzielę go ze swoim życiowym partnerem, specjalistą od aniołów i medycyny naturalnej i trójką "dzieci" - dogów niemieckich.
Życie na wsi całkowicie różni się od tego w mieście. Ja żeby dorzucić marchewki do zupy idę na grządkę, mieszczuch - do sklepu. Ja kawę piję wśród kwitnących róż, dalii i inne kwiecia, mieszczuch pije ją w pośpiechu, na stojąco, kończąc ubieranie się. Moje psy mają wielki ogród do biegania i wiele miejsc na spacery, mieszczuch wyprowadza je na smyczy i w kagańcu na qu i sik.
Dlaczego o tym piszę? Nie żeby Wam narobić apetytu, lecz po to, by przekonać, że warto marzyć, bo marzenia, jeśli są silne i głębokie się ... spełniają.
A zanim spełnią się Wasze marzenia zapraszam do odpoczynku w swoim ogrodzie.

Moje marzenia nie tylko się spełniają, ale robią to szybko. Kilka dni temu poprosiłam o pomoc dla pokrzywdzonych i sponiewieranych przez ludzi psów. I już jest odzew!!!
Dziękuję U.S. za przekazanie 200 zł dla chorych szczeniorków i suni Samby!!!
Dziękuję Gabi z Krakowa za przywiezienie 2 pudeł z fantastycznymi rzeczami na bazarek!
Wiedziałam, że ezoterycy to ludzie o Wielkich Sercach! Tak bardzo pięknie Wam dziękuję, jak tylko potrafię!!! A może ktoś z Was chce zajrzeć na aktualny bazarek zorganizowany przeze mnie dla Mr Biga? Zobaczyć na czym to polega, co tam można kupić? Zapraszam serdecznie, w końcu oglądanie do niczego jeszcze nie zobowiązuje: http://www.dogomania.pl/threads/213142-JUTRO-KONIEC-Srebro-złoto-dla-dożka-który-tak-chce-żyć-Mr.-Biga.-FGZ.-25.08.

Brak komentarzy: