O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

wtorek, 21 września 2010

Eremita

Eremita to karta życiowej mądrości, to zebrane przez nas doświadczenia, którymi powinniśmy się dzielić z innymi. Jeśli ktoś ma ją w Portrecie, to powinien pamiętać, że jej posiadanie zobowiązuje. No cóż - noblesse oblige. Bardzo często przypomina mi ta karta Mikao Usui, człowieka, który odnalazł drogę do świętej energii boskiej miłości i wyruszył w drogę, by leczyć nią ludzi i pokazywać sposób korzystania z niej. Jak się na pewno domyślacie, tą energią jest Reiki. Eremita to ideał, do którego powinni dążyć wszyscy zajmujący się ezoteryką i rozwojem duchowym. Pusty węzełek, z którym wyruszył w drogę Głupiec, zapełnił się wiedzą, zrozumieniem, toleranacją, wybaczeniem, głębią i wieloma doświadcznieami. Eremita niesie w ręku latarnię, ale nie po to, by oświetlać drogę sobie. On robi to dla innych. I choć zapewne czasami bywa zmęcozny, nie przerywa swojej misji. Idzie do przodu, oświetla drogę, a od nas i tylko od nas zalezy, czy pójdziemy za nim, czy nie. On nikogo nie zmusza do podążąnia drogą, którą idzie, bo każdy z nas ma wolną wolę. To od nas zależy wybór drogi, ale dzięki Eremicie wiemy, co wybieramy.

Brak komentarzy: