O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

wtorek, 7 września 2010

Psie życie

Jak już pisałam, moją pasją jest praca, ale nie jedyną. Dziś chcę się przyznać do swojej kolejnej wielkiej pasji, a są nią PSY. Sama mam w tej chwili trójkę - jedną dziewcyznkę i dwóch chłopców. A staram się jak mogę pomóc też innym psiakom, szczególnie tym, których skrzywdził człowiek. Z tej potrzeby niesienia pomocy swego czasu zrodził się pomysł, by moje wydawnictwo wydało książkę o psach, ze sprzedaży której cały zysk pójdzie na pomoc psom. I tak w imię miłości i zwykłej ludzkiej przyzwoitości powstała książka "Psie życie". Książka stanowiąca przeciwwagę dla świata interesowności, brutalności i braku refleksji.
W związku z tym kilka słów do Ciebie potencjalny Czytelniku. Jeśli masz ochotę przeczytać fascynujące opowieści o przyjaźni człowieka i psa, jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego psiarze są tak zakręceni na punkcie swoich pupili, jeśli sam masz psa, zapewniam – nie pożałujesz zakupu tej książki. Jeśli uważasz Drogi Czytelniku tak, jak Saint-Exupery, że „Człowiek jest odpowiedzialny za to, co oswoił” – tym bardziej nie pożałujesz, bo cały dochód z sprzedaży tej książki przeznaczony jest na pomoc porzuconym i dręczonym przez ludzi psom. Z góry dziękuję Tym, którzy kupią tę książkę, bo dzięki Tobie kolejny pies nie będzie głodny, dzięki Tobie skończy się psia poniewierka, choroba, bezdomność, a Ty okażesz się Człowiekiem.
Jeśli ktoś zechce kupić tę książkę, znajdzie ją tu: http://www.as2.pl/psie-zycie-zbior-opowiadan-p-2398.html

Brak komentarzy: