O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 15 września 2010

Pagan Tarot

Pani Ania pisze o Pagan Tarot tak: "jest bardzo współczesna niektóre karty są bardzo czytelne i jasne a innych nie mogę rozgryźć np.2 monet-nijak nie mogę jej rozgryźć."
Pani Aniu! Do tej talii napisałam szczegółowy opis, który jest dołączona do każdej zakupionej w sklepie http://www.as2.pl/ talii. Oto co npisałam o 2 monet:
2 denarów: obok dużego i zadbanego domu szybkim krokiem przechodzi młoda dziewczyna. Przyglądają się jej dwie kobiety w białych strojach przypominających habity, które stoją na trawniku przed budynkiem.
Kolorystyka – karta utrzymana jest w tonacji jasnego brązu i beżu, co odpowiednio oznacza: beżowy – cierpliwość i wytrwałość; jasnobrązowy – łagodność, wyrozumiałość; brązowy osadza kartę w sferze materii, mówi o poczuciu bezpieczeństwa i umiejętności znalezienia trwałego oparcia w realnym świecie; dodatkowe barwy to biała, która oznacza czystość, niewinność, uczciwość, dążenie do doskonałości; czerwony to życie, energia i ekspresja; jasnozielona oznaczający nadzieję, siły przyrody, odrodzenie.
Symbole – kwitnące czerwone róże uosabiają miłość  w każdym, także seksualnym jej aspekcie; dom – miejsce, gdzie czujemy się bezpiecznie i gdzie zawsze możemy wrócić; poza, w jakiej została pokazana młoda dziewczyna mówi o pośpiechu, gorączkowym podążaniu dokądś, chaosie; natomiast dwie kobiety w bieli są dla niej przeciwwagą – stoją spokojnie, nigdzie się nie spieszą, przyjęły wręcz kontemplacyjną postawę; zadbany trawnik i kwiaty przed budynkiem mówią o harmonii, upodobaniu do piękna i tworzą prawdziwie domową atmosferę.
Dodatkowe znaczenie – świat jest pełen bogactwa i obfitości, wystarczy jej dla wszystkich. Jeśli chwilę się zastanowisz, to sam zrozumiesz, że nie ma do czego pędzić i nic nie wymaga takiego pośpiechu, byś nie mógł znaleźć chwili czasu na zastanowienie, kontemplację, radość życia, zachwyt nad pięknem i prostotą świata.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No tak ;) nie wiedziałam że do kart jest dołączona książeczka z ich opisem..teraz mi wstyd bo ja zawszę coś tu u Pani takiego palnę że potem mam ochotę się zapaść pod ziemię.
Opis jest faktycznie szczegółowy i dokładny;)