O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

piątek, 5 listopada 2010

Nie zgadzam się

Nie zgadzam się na życie zamiast, nie zgadzam się na obojętność i dlatego pomagam. Zamiast narzekać na powszechne zdziczenie obyczajów, na to, że w pędzie za pieniądzem zapominamy, co znaczy być człowiekiem - pomagam. Zamiast bać się swoich uczuć przeżywam je i płaczę, gdy cierpi mój podopieczny, rozpaczam, gdy umiera, wściekam się, gdy jest krzywdzony. Zamiast udawać, że nie ma problemu staram się z nim zmierzyć. Ci, którym pomagam nie wypowiedzą się ni tu, ni nigdzie indziej, bo pomagam psom - bitym, głodnym, poniewieranym, nikomu nie potrzebnym. Piszę tu o tym, bo mogłabym uznać, że nikogo to nie obchodzi, ale zamiast tego, mam nadzieję, że i wśród Czytelniczek i Czytelników mego blogu są ludzie o Wielkich Sercach. Zapraszam ich na Bazarek, gdzie można niedrogo kupić fajne rzeczy, w tym ezoteryczne - książki, karty, biżuterię i drobiazgi do domu. Bazarek mieści się na Forum Dogomania. By wziąć udział w licytacji fajnych fantów, trzeba się tutaj zarejestrować:http://www.dogomania.pl/register.php Trwa to dosłownie 3 minuty. Proszę tylko zapamiętać, a jeszcze lepiej zapisać swój nick (nazwę użytkownika używaną na forum) i hasło, żeby potem nie mieć problemu z logowaniem się.
Po rejestracji przejdźcie tu: http://www.dogomania.pl/threads/195895-Na-Fundację-S.O.S.-dla-Zwierząt.-Różne-różności-dla-psów-na-kości.-Do-12.11
Obejrzyjcie wystawione fanty, a jeśli się na coś zdecydujecie, to pod ostatnim postem (wpisem) dodajcie swój post podając numer wybranego produktu i oferowaną cenę.
Pokażmy psiarzom, że i my, ezoterycy mamy Serca.
Fanty dała Małgosia, Ula S. i ja, czyli pracownica, autorka i właścicielka firmy Ars Scripti-2

Brak komentarzy: