O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

środa, 3 listopada 2010

Portret

Pani Marta pisze: "Pani Alu mam z ta karta duzy problem w zyciu,moze dla tego mi ciezko jest ja interpretowac, Mam ja na 4 pozycji w portrecie a w partnerskim portrecie mamy ja na 2 do tego maz ma ja w swoim portrecie na pozycji 1,wiec ciagle sie przewija w naszym zyciu. Niebardzo potrafie sobie ulozyc jej zwiazek z naszym zyciem. Moje pytanie jest czy znajde opis portretu partnerskiego w ktorejs z Pani ksiazek? Jak tak to w jakiej? Jak wczesniej pisalam niestety nie moge uczestniczyc w Pani kursach bo mieszkam w Liverpool-u. Bede wdzieczna za odpowiedz. "
Korzystając z tej wypowiedzi, chcę wyjaśnić, dlaczego nie uczę Portretu korespondencyjnie i dlaczego nie sposób tego uczyć inaczej, jak w kontakcie bezpośrednim. Prawdziwa interpretacja zaczyna się od analizy kart, które wpływają na daną pozycję, a w Portrecie Partnerskim od kart składowych. I tak, pisze Pani Marto, że na 1. pozycji w Portrecie Indywidualnym ma Pani Sprawiedliwość (tzn. VIII), a jakie karty na nią wpływają? Bo jeśli wpływa na nią Kapłanka z 2. pozycji i Koło Fortuny z 4., to może to oznaczać niesprawiedliwe traktowanie przez matkę w okresie dzieciństwa i dojrzewania lub trudności z przystosowaniem się do zmieniających warunków, brak prawidłowych wzorców w dzieciństwie, negatywny wpływ środowiska uniemożliwiający osiągnięcie równowagi wewnętrznej itd., ale jeśli na Sprawiedliwość wpływa z 2. pozycji IV, a z 4. Wisielec, będzie to oznaczać negatywny wpływ ojca w dzieciństwie wynikający albo z jego skłonności do środków zmieniających świadomość, albo z jego problemów emocjonalnych, może też wskazywać na skłonność do zamykania się w sobie danej osoby w dzieciństwie, życie we własnym świecie itd., a jeśli na Sprawiedliwość wpływa...
Jak widzicie NIE MOŻNA INTERPRETOWAĆ ŻADNEJ KARTY W ODERWANIU OD KART SĄSIEDNICH.
Jeszcze trudniej jest w Portrecie Partnerskim, bo tu musimy uwzględniać:
- wpływ kart sąsiednich;
- wpływ kart składowych (co innego znaczy Sprawiedliwość, która powstała z dodania do siebie Kapłanki i Kochanków, a co innego ta, która powstała z dodania Głupca i Sprawiedliwości, a co innego z jeszcze innego połączenia);
- takie same karty, które występują w obu Portretach, ale na różnych pozycjach;
- takie same karty, które występują w obu Portretach, ale na tych samych pozycjach.
Pani Marto! Rozumiem, że mieszka Pani w Anglii, ale... Na kursy do mnie przyjeżdżają ludzie z całego świata. Na przykład na najbliższy kurs w listopadzie, przyjeżdża osoba z Niemiec. Bywały u mnie na kursach osoby także z Anglii, Holandii, Szwecji, Austrii, a nawet z Kanady!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dziekuje za odpowiedz. Rozumiem,ze jest trudno karte bez poznania calego portretu i szczerze nie oczekiwalam tego chcialam tylko podzielic sie swoja opinia na temat karty Srawiedliwisc,bo wydaje mi sie dosc skomplikowana i zlozona karta. Co do kursow to ma Pani racje to nie koniec swiata i przy obecnej latwosci w przemieszcxzaniu sie to nie problem,chyba,ze strona finansowa na to nie pozwala albo male dzieci i tak jest w moim przypadku.Milego dnia,pozdrawiam Marta