O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

wtorek, 24 maja 2011

Tarot Czterech Pór Roku

Nie samą magią człowiek żyje, dlatego postanowiłam dziś pokazać talię Tarota, która ostatnio zrobiła na mnie spore wrażenie. Nie dość, że jest dość łatwa do interpretacji, ma bogatą symbolikę i nadaje się do wszelkiego rodzaju rozkładów, to w dodatku jest po prostu ładna graficznie i bardzo ciepła w swojej kolorystyce. Wcale mnie nie dziwi, że cieszy się dużym powodzeniem w naszym sklepie: http://www.as2.pl/wheel-the-year-tarot-p-2510.html

Talia ta świetnie nadaje się do prognozowania przyszłości, ale można jej też używać do analizy karmicznej (a nie każda talia do tego się nadaje), jak i do Portretu Psychologicznego. Zresztą, spójrzcie sami:


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Przesliczna! Jak tylko ja zobaczylam, poczulam, ze musze ja miec. Kolezanka uszyla mi do niej specjalnie pasujacy woreczek...Uzywam teraz tej talii i jestem bardzo zadowolona.

pozdrawiam
Adela M.S