O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

wtorek, 3 maja 2011

Kurs w Wasilkowie

Wczoraj skończył się 3-dniowy kurs Tarota. Temat trudny - karma w Portrecie Indydwidualnym i Partnerskim, a mimo to było wspaniale. Grupa fantastyczna, ludzie wrażliwi i otwarci na wiedzę ezoteryczną. Nic dziwnego że nasza herbatka z Tarotem trwała tak długo. Bardzo Wam wszystkim dziękuję i mam nadzieję, że do zobaczenia. Sympatyczniejsza atmosfera bywa jedynie na Wczasach z Alicją, które w tym roku w terminie od 17 do 29 lipca. Więcej szczegółów można znaleźć tu: http://www.as2.pl/admin/newsdesk.php?cPath=24&pID=108&action=new_product_preview&read=only&osCAdminID=ba3513f6d77ebaa5196acfec68939a0f

1 komentarz:

Renata pisze...

Allu, ślicznie dziękuję za możliwość udziału w Kursie i wszystkim wspaniałym Uczestniczkom i Uczestnikowi :D Nie da się niczym zastąpić w ten sposób przekazywanej wiedzy, mądrości (nawet nieświadomie przekazywanej) i najważniejsze: Waszego ciepła i życzliwości. I wcale nie przesadzam! Cieszę się, że jesteście :)
Raz jeszcze: dzięki Allu, i za energię XV. Od rana nie daje spać i zapędza do notatek.