O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

poniedziałek, 11 października 2010

Raido

Raido to kolejna, piąta runa w futharku klasycznym. Oznacza koło, drogę, rajd, podróż.A oto ona:

Runa ta patronuje wszelkim podróżom, które mają konkretny, jasno postawiony cel. Odnosi się też do procesów, które przebiegają według pewnych, wcześniej ustalonych reguł. Przy czym jeśli chodzi o drogę, to może to być zarówno droga rozwoju duchowego, droga biznesu i droga wiedzy oraz oczywiście droga w znaczeniu podróży, wyjazdu. Runa raido nie znosi zastoju, nieklarownych sytuacji, marazmu. Jej energia skłania do aktywności, działania, przemieszczania się i pójścia do przodu. Mało kto wie, że pomaga ona rozwiązać problemy drogą prawną, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jest stosowana we wszelkich skryptach chroniących środki lokomocji, jak też zapewnia bezpieczeństwo w podróży komunikacją masową, wtedy najlepiej narysować ją na bilecie. Używa się jej też w talizmanach na szczęście małżeńskie, ale tylko w przypadku zawierania ślubu "urzędowego" cywilnego.

Przy okazji chcę dodać (czym pewnie znowu wzburzę część Czytelników mego bloga), że właścicielem praw autorskich do prezentowanej tu przeze mnie talii jest wydawnictwo Ars Scripti-2 i bez jego pisemnej zgody nie wolno prezentować (zgodnie z obowiązującym prawem autorskim) więcej niż 20% kart, czyli bez takiej zgody można pokazać jedynie 5 wizerunków run.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo piekne karty. Czy mozna tez umieszczac ta rune na bilecie lotniczym?
Adelka

Alla Chrzanowska pisze...

Oczywiście Adelko! Ja zawsze tak robię. Można ją narysować ją fizycznie(malutką) gdzieś z boku, a można wykreślić ręką na bilecie
Ala Chrzanowska