O mnie

Moje zdjęcie
A co tu pisać? Ci co mnie znają, to mnie znają. A Ci co nie znają, to i tak z tego wpisu niczego się nie dowiedzą. Uwaga! Nie udzielam na blogu żadnych porad!!!

niedziela, 31 października 2010

Kurs 30-31.10.10

No i skończył się... Skończył się pierwszy kurs w Wasilkowie. Jestem pod wrażeniem wyjątkowej grupy! Wspaniale mi się pracowało! Były same Panie, ale jakie! Każda wyjątkowo, niepowtarzalna, cudowna, tak jak i jej Portret. Wiele się od Was moje Kochane nauczyłam. Dziękuję! Dziękuję:
- Pani Bożence za wyjątkowy talent analityczny, za umiejętność interpretacji Portretu. Miałam wrażenie, że od lat Pani pracuje tą metodą i że znamy się od wieków;
- Pani Ewie, za umiejętności terapeutyczne, za zdolność do wydobycia kwintesencji z Portretu;
- Pani Małgosi B. za bycie świetnym przykładem, właściwą jej spontanicznośc i szczerość i przepraszam za swoją obcesowość;
- Pani Agnieszce za wielką wrażliwość, tonowanie całości i łączącą nas miłość do ... psów;
- Pani Mirze za jej talenty, ciepło i urok osobisty, którego Ona co prawda nie dostrzega, a którym innych poraża;
- Pani Marii za to, że jest taka cudna, taka skromna, taka mądra i taka uzdolniona;
- Pani Annie Józefie za ciepło, za mądrość życiową, za życzliwość i uświadomienie mi tego, iż nie ważne ile ma się lat, ważne, że się jest otwartym na to, co niesie los;
- Pani Małgosi z Cesarzem na I pozycji za łagodność, słodycz, dociekliwość i wielkie, wielkie serce;
- Pani Beacie, oj Pani to wszystkie dziękujemy za lekcję bycia kobietą!!!
- mojej Małgosieńce za pomoc, za kawki i za to, że zechciała nie tylko ze mną pracować, ale i jeszcze się u mnie uczyć;
- Uli, mojej asystentce za pomoc (szczególnie, kiedy mi już brakowało słów czy koncepcji), za wsparcie i wspólne analizy Portretu.
To był wspaniały kurs, bo jego uczestniczki takim go uczyniły. Niech Bóg Was prowadzi moje Drogie!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pani Alu serdecznie dziękuję za warsztaty i za to,że potrafiła mi Pani otworzyć oczy na bardzo ważne aspekty mojego życia,których wcześniej sobie w pełni nie uświadamiałam.Pragnę również podziękować Pani,dobrym duszkom Małgosi i Uli i pozostałym uczestniczkom warsztatów za pojawienie się na mojej drodze życia.Pozdrawiam serdecznie .Mira

Bober pisze...

Uczestniczyłam już w wielu kursach. Uczono mnie nowych technik programowania i sposobów wykorzystania nowoczesnych procesorów jednoukładowych. Zadbałam również o ciało. Poznałam techniki masażu, dowiedziałam się co jeść i jak ćwiczyć. Tylko biedna, zalękniona dusza zepchnięta do kąta nie miała swojej szansy. Szeptała cichutko: „ja też chciałabym się rozwijać, pozwól mi”. Ale kto by się przejmował duszą w XXI wieku.

Aż nagle, któregoś majowego dnia, mój świat stanął na głowie. W pracy wszystko zaczęło się walić, a dom stał się smutny i pusty. Desperacko szukałam pomocy i … zamówiłam w www.as2.pl Tarotowy Portret Psychologiczny. Gdy tylko go otrzymałam zaczęłam czytać … raz, drugi, dziesiąty… Byłam zaskoczona jego trafnością i obiektywizmem oraz niezwykle wdzięczna za nadzieję i wskazówki w nim zawarte. Wtedy Rozum zadecydował: „to wspaniała metoda, może pomóc tobie i innym, dlatego pojedziesz na kurs” i zobowiązał Upór do wykonania zadania.

Po raz pierwszy cieszę się, że jestem uparta jak muł i mimo trudności udało mi się uczestniczyć w tym kursie. Dla mnie był wyjątkowy. Dziękuję Wam Dziewczyny za wspólnie spędzony czas, atmosferę, otwartość i wszystko, czego się od Was i z Waszą pomocą nauczyłam. Pani Alicja dała nam wspaniałe narzędzie. Myślę, że tylko od nas zależy czy je wykorzystamy, czy ładnie opakujemy i głęboko schowamy do szafy, obok przysłowiowej pięknej bluzki, która już 10 lat czeka na ważną okazję.
Równie serdecznie dziękuję Paniom Małgosi i Uli za sprawną organizację, wyrozumiałość, cierpliwość, humor i cenne rady.

Pani Alicjo, Pani chciałabym podziękować przede wszystkim za opracowanie tej metody oraz za jej rzetelne nauczanie. Proszę mi wierzyć, że udzieloną nam lekcję etyki i odpowiedzialności zapamiętam do końca tego życia. Mam nadzieję na spotkanie na następnych kursach. Pozdrawiam serdecznie
Bożena

Alla Chrzanowska pisze...

Pani Miro! Pani Bożenko!
To zaszczyt uczyć takie Osoby, jak Wy

Anonimowy pisze...

Dziekuje za wspanialą porcję wiedzy....musze powiedziec, ze niedosyt powstał ogromny!
Chcialoby sie wiecej i wiecej...
Dziewczyny byly fantastyczne , wogole obserwuje u siebie, ze coraz wiekszą przyjemność daje mi kontakt z kobietami... przerabiam cos ze swojego portretu
pozdrawiam Was wszystkie Malgosia B.

Anonimowy pisze...

Pani Alu.Mam na imie Marta i mieszkam w Liverpool-u. jestem wierna milosniczka Pani wiedzy ale niestety nie moge uczestniczyc w kursach i spotkaniach z Pania i dla tego mam pytanie,czy nie planuje Pani kolejnych kursow na DVD? A moze kurs internetowy?
Pozdrawiam z deszczowego Liverpool-u.
P.S. Fajnie by bylo gdyby mozna bylo placic w sklepie as2 przez paypal bo przelew z UK jest niemozliwy.

Alla Chrzanowska pisze...

Pani Marto!
Niestety, kursy Portretu nie są możliwe przez Internet. Tu nadal konieczny jest przekaz bezpośrdeni nauczyciel - uczeń. Owszem, planuję wydanie kolejnego filmu w najbliższych miesiącach.
Co do płatności paypal, chcielibyśmy uruchomić tę usługę, ale jesteśmy małym sklepem, ceny mamy niskie, a firmy świadczące tę usługę życzą sobie nawet do 8% wartości zamówienia. Zmusiłoby to nas do podniesienia cen, a tego nie chcielibyśmy i tak kółko się zamyka.

Anonimowy pisze...

Dziekuje za odpowiedz. Coz pozostaje mi czekac na DVD. 2 tygodnie temu kupilam Pani nowa ksiazke Portret psychologiczny i codziennie wypatruje listonosza bo tylka ta forma nauki mi pozostaje ale napewno bedzie swietna tak jak pozostale. Dziekuje za dzielenie sie z Nami Pani darem. Pozdrawiam. Marta